sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

picfic: Voiko tappamiseen addiktoitua ~

 
 
 
 
 
 
 
Ja täältä pesee nyt osa viisi x))
be happy and eat ben&jerrys <3
 
*ärsyttävä hiljaisuus*
 

.....
 

....
 

...
 

Mío : Ööh.. Onko sinulla ystäviä? :)
 

Ichigo : En ole kauhean sosiaalinen...

*hiljaisuus jatkuu*

....

Mío : Tiedätkö, ystävät ovat tärkeitä (:

Ichigo : Ehkä Mitsuki on ystäväni :3

Mío : *ajattelee* Tämä on ärsyttävä tyttö... -.-

Ichigo : Onko sinulla ystäviä? :)

Mío : Ei tyttöseni. Kaikki vihaavat minua.

Ichigo : .... :(
Ichigo : Mutta mina en vihaa sinua! :) Voisimme vaikka
olla ystäviä :3 !

Mío : *hyvin rauhallisesti* Enpä usko, että se kävisi.

Ichigo : Haluatko edes leikkiä kanssani? :33

Mío : En leiki.

Ichigo : Mitä sinä sitten teet vapaa-ajalla? :0

Mío : Tapan ihmisiä.

Ichigo : Anteeksi mitä?! :O

Mío : Minä LUEN vapaa-ajalla.

Ichigo : Olet outo :0

Ichigo : Mutta pidän sinusta :3

Mío : *mielessään* Sinäkin olet outo ~
Mío : Siksi haluan tappaa sinut ~ 

.
.
.
.

Aloha ;D!
 
Nyt rakkaat sateenkaaritontut, mulla on tärkeetää asiaa!
Kiinnostaako tää blogi teitä enään :( ?
Kukaan ei koskaan kommentoi mihinkään postaukseen,
ja mun lukijat ei lisäänny vaan laskee... :C
Onko tää blogi niiiin tylsä?
Mitä mun pitää muuttaa?
Mä kyl tavallaan ymmärrän, koska mun postaustahti on kyl aaika hidasta,
mut sori koulu on kans tärkeetä ja varsinkin kun haluun nyt panostaa!
--
Kukaan ei kuitenkaan lue edes tätä, joten ihasama mitä kirjotan :D Eiksvaan.. xd
Anteeks nyt jos olen niin tylsä...
Silti mun kuvausinto on niin korkealla,
 että mä en nyt tiedä mitä tehdä tämän blogin kanssa :D
En kyl aijo poistaa tätä blogia tai myöskään lopettaa :)
Siks mä nyt toivoisin ees tähän postaukseen kommentteja!
---
Ja tarinasta:
Mä tiedän, että toi laatu oli jotain kamalaa.
Mä tiedän, että koko tarinan juoni on kamalaa.
Mä tiedän, että noi asennot ja repliikit on kamalia!
Mutta tota on jotenki niiin kiva kuvata ja suunnitella,
että en haluais lopettaa sen tekemistä :)
Vai pitäiskö?
xd Kommentoikaa haluatteko lisää osia!
Koska joskus musta tuntuu, että teen noita ihan turhaan :D
---
 
HALLELUUJA!
 
Kiitos sille, joka vaivautui lukemaan ton ja joka jaksoi! :)
Tietenkin tuon pitkän jälkeen ansaitsette jotain ihanaa ;3!
 
Jotenkaa saatte mun pikku Ichigosta kuvia :------3 <3









 ~~~KOMMENTOIDA SAA ;3~~~
 


4 kommenttia:

  1. Ihmiset on kakkapäitä kun ei kommentoi :( tää on just niin kuuli blogi

    VastaaPoista
  2. Tää on AIVAN ihana blogi, liitynkin oitis lukijaksi:)
    Kato mun blogi...ei yhtään lukijaa, koska aloitin vasta postailun:)
    http://juhannusyo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Tää on ihan tosi hyväblogi liityin ofc lukijaks

    VastaaPoista

Jätä kommentti hani~<3