keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Christmas Angel ~

 
Hei, kerrankin järkevä otsikko B)
Kyllä, olen ylpeä :D
 
Ihanaa kun koulut loppuvat ~:Dd Mullapas loppu jo tänään,
ja huomenna lähen jo lomalle ! ~ olkaa kateellisia >n<
 
Tää on nyt sitten viimeinen postaus tänä vuonna.
Postaus sisältää kuvia lellikistäni Míosta </3 :3
Näitä oli hauskaa kuvata :-----3
muokkaaminen oli sitten kamalaa ._____.

LAATU PARANEE JOS PAINATTE KUVAT SUURIKSI! xdd
 
~  ~
 

































 
 
 
Ja loppuun vielä 3 lisäkuvaa >:3
 
 
 
tollasella valastuksella mentiin x3
 
Hihi, mä oon ylpee itestäni ku jaksan nyt postata :D
Kyllä, olen yleensä laiska.
Tää shootti on mun mielestä ihan onnistunu, joidenkin kuvien laatu
on kyl aika kakkaa :// Mutta muuten ihan kiva joo... xd
Mä en sit yhtään tiedä miks en koskaan löydä sopivaa musiikkia mihinkään :oo
Oon ettiny tähänki shoottiin musiikkia, mutta ku ei mikään soviiihh ;n;
 
Ja nyt on kaikki toistepäin!
-> Mulla on kauheesti ideoita, mutta ei oo aikaa toteuttaa mitään ;;A;; nyyh
 
Postaan nyt enskerran tammikuussa,
joten rakkaat sateenkaaritontut minä ja nukkeni toivotamme teille
 
HYVÄÄ JOULUA JA HYVÄÄ UUTTA VUOTTA! :3

 
>Kommentoikaa lempikuvanne, joka joutuu myös banneriks!!

 
 
 
 

4 kommenttia:

  1. Vika, 6 vika, eka tai 7 kuva ovat mahtavia banneriksi
    Mio on muutenkin ihana ja tuo asu sopii neitoselle mahtavasti <33 Ja upeeta miten saat tuollaisella lampulla noin hyvän valaistuksen!! ;D Ja noi muokkaukset olivat mahtavia, näkyy että teit huolella ja vaivalla ;D Noi siniset reunukset ovat ihania!!!

    VastaaPoista
  2. *Christmas angel

    -pakollinen pilkunviilaus, heh. kiva postaus ja kaunis nukke :)

    VastaaPoista
  3. Mio on sairaan söpö ja tuo asu sopii sille tosi hyvin :) ihanasti muokattuja kuvia!!

    VastaaPoista

Jätä kommentti hani~<3