sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Dubai 2013

 
Heei ;;n;;
Tarvitsemanne tiedot tätä postausta varten:
Olin siis Dubaissa ( jos joku ei tiedä missä se on, niin Arabiassa ).
Mitsuki oli siellä mukana :3
En todellakaan laita tänne kaikkia kuvia, koska ette jaksais lukea >:D
Luulisin että ette varmasti jaksa mun enempiä höpötyksiä tänne alkuun :D
Joten siirrytään kuviin !~
 yksi kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa B)
 



 
 Siellä oli kaikkee söpöö :3 </3
 
 
 
 
Ja kaikkiala oli tollasii pilvenpiirtäjii :oo
 
 Tää oli maailman korkein rakennus ;3
( toinen kuva on illalla otettu )

 Ja sieltä tämä oli näkymä n____n
 
 ~
 

 ~
~
 
 Mun perhe :3
Isi otti kuvan :D
 
 ~
 

 Kaikki noi rakennukset oli aaawwss ~;A;
 
 Mun pikkuveljellä on paras paita :3
 
:3 
 
 Maailman suurin moskeija :O
 
 
 Moskejan sisältä ~
Muuten sinne sisälle piti mennä ilman kenkiä, ja meille tytöille annettiin sellanen musta kaapu,
joka peitti meidät kokonaan. Siinä tuli kuuma :D
 
 Se oli suuuuri ~
 
 Ja lempipuuhaa! Safarilla käytiin :3
 Ajettiin dyyneillä noilla autoilla x3
Kuvassa olen minä :D
 
Toi vihree on mun pikkuveli
Nää kaks on kans mun isin ottamia :3
 
Oikeesti kaikki siellä oli jotain '' maailman suurinta'' tai
 ''maailman kaunenta'' ! Koko ajan '' maailman jotain'' :D
 
Sitten loppuun Mitsukista kuvia :3 <3
 





















 
n w n
Toivottavasti piditte postauksesta :3
Seuraava postaus on varmaan shootti tai tarinan jatkoa, saa äänestää kumpaa haluaa! Tai kenestä haluaa shootin ;3 ! ideatloppu.com
Toivoisin tähän postaukseen ainakin enemmän kuin neljä kommenttia ;;w;;

>Joten kommentteja :3!<
 
 
 


3 kommenttia:

  1. UwU ihunia kuvia♥ Oli varmasti hauskaa >83

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus! Mäkin kävin Dubaissa alkuvuodesta ja Burj Khalifa oli huikea!! Ihana nukke :)

    http://pullipglamour.blogspot.fi (liittyisitkö?)

    VastaaPoista

Jätä kommentti hani~<3